Re: Celní odbavení čínského balíčku

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Středa Listopad 3 07:37:06 CET 2021

Dobrý den,
myslím si, že je to lepší volba než něco bastlit (cca cenově celkem
přijatelné). Běží mi tu v okolí několik těchto elektroměrů (nejstarší cca 14
měsíců, většinou v RD s jističem 3x25A) a zatím žádný problém. Teď se
chystám na měření vody, chtěl bych zkusit odečítání pomocí ESP32-CAM , na
stole to vypadá , že to funguje :)

Dejte vědět i jak to dopadlo s vyclením, myslím si, že to  bude zajímat
vícero lidí .

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------
Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 11. 2021 14:18:19
Předmět: Celní odbavení čínského balíčku
"Tak už je to tady... Konečně mi přišla z číny zásilka (ten MODBUSový
elektroměr, o kterém nedávno šla debata za 50$ včetně v Číně zaplaceného
DPH). Momentálně čeká na poště 120 na celní odbavení. Než dám ČP to
stokorunové výpalné, někdo tady myslím kdysi psal, že zkoušel to vlastní
proclení přes aplikaci eCep, což je podle dopisu od pošty zřejmě jediná
druhá možnost, kdybych to nenechal udělat je.

Moje otázka je: Stojí to za to? Nebo jen ztratím spoustu energie, času a
nakonec i peněz a nula od nuly pojde?

Díky za názory a případně tipy jak postupovat.

Jakub Šerých