RPI 4B boot

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Listopad 1 15:30:07 CET 2021

Díky za info.
Už jsem si sehnal RPi4, ale ještě nevybalil a nenainstaloval.
Koukal jsem na to nastavení proměnný při bootu, popsané v tom
odkazovaném článku.
Překvapilo mě tam pár věcí. Jednak že mnohé soubory v adresářích
"stable" a "beta" jsou totožné.
A pak když se z nich vyexportuje ten seznam parametrů, tak že je ve
většině z nich velmi chudý (jen 3 parametry). Kdežto v některých
starších má třeba 3x tolik parametrů.
A je tam třeba všude defaultně použito "POWER_OFF_ON_HALT=0". To mi
přijde zvláštní. Pokud systém nějakým "init 0" vypnu, tak bych čekal, že
se má i vypnout napájení. Nebo to znamená něco jiného?
Asi to bude chtít dost investigace. Snad z toho neudělám cihlu.

PL