Fazovy posun PWM signalu

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Listopad 1 11:04:08 CET 2021

Tyto

https://www.i4wifi.cz/cs/210725-konvertor-napeti-gwl-power-gf-sun-2000g2

a měl jsem na jejich doporučení nabíječ

https://www.i4wifi.cz/cs/211202-regulator-epsolar-xtra4415n

jenže tam je ten problém, že umí jen 48V. Dokud byl připojen ke třem
panelům a nabíjel 4 aku 12V, bylo na kolektorech napětí 81 až 86 V.
Nevím, jaká je účinnost regulátoru, ale mám pocit, že to vyjde při
připojení na 6 akumulátorů natvrdo skoro stejně.

Ty měniče se mi velmi líbí. Hlavně, že jsou fáze zcela nezávislé. Mají i
nějaké rozhraní pro komunikaci na dálku, bohužel k tomu nemohu sehnat
žádnou dokumentaci, jak s nimi komunikovat a dovozce neví.

Martin Záruba