OT: ohradnik proti slimakum

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Květen 31 12:02:31 CEST 2021

	Před pár lety jsem taky ohradník zkusil. Se stejnou ohradníkovou páskou
na koně. Ale se zdrojem jsem se nepatlal, prostě jsem, snad na
střídačku, ty drátky připojil na 9V baterku; když je to nepříjemné mně
na jazyku, snad bude i slimákům. A bylo. Opravdu to docela fungovalo.
Baterka byla jedna na 3 záhonky, však to v klidu nežralo nic. Jen bylo
obtížné zajistit, aby slimáci (hlavně ti maličcí) nepodlézali pásku.
Byla natažená jako "plůtek" těsně na zemi po okrajích záhonů a pořád se
prohýbala a netěsnila a ..., po prudším dešti bylo nutné ji zas porovnat
- no otravná práce. Použil jsem to snad jednou nebo dvakrát, další roky
už se mi s tím nechtělo nimrat.
P.