Re: Dlouhodobá tepelná odolnost chemického cínování PCB

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Květen 31 11:10:33 CEST 2021

O malem frantikovi jsem to neslysel,ja slysel o vyprave Scotta, coz je
podchyceno i tady (jako jedna z moznosti):
https://cs.wikipedia.org/wiki/C%C3%ADnov%C3%BD_mor
BR,
Marek