RE: ohradnik proti slimakum

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Květen 31 10:47:07 CEST 2021

No řada materiálů elektrolýze nepodléhá. Pt, Ti, C
A jak je to s tím nerezem, asi záleží na složení elektrolytu. Kdysi jsem vyráběl "živou vodu" a myslím že nerezové elektrody neubývaly. A v elektokotlech (kde se pouští proud přímo do vody) a průmyslových destilátorech jsou taky nerezové elektrody a neubývají. To nepětí co píšete. menší než 1V se asi nesmí přetáhnout na dvouvrstvě elektroda "první molekula elektrolytu" ale rozhodně nejde o napětí mezi elektrodami.
Lubor