Re: bezdrátová komunikace s velkým počtem uzlů - poradíte technologii?

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Květen 29 22:23:34 CEST 2021

A není reálné, aby každý uzel měl připojení k internetu přes simku a
komunikace byla přijatelně šifrovaná? I kdyby nebyla, je odposlech dost
náročný, ale záleží na tom, jak velká bezpečnost je třeba. A shodit to
celé převzetím komunikace je asi dost nereálné.

Možná jsem naivní, ale asi 8 let provozuji server (napsal jsem ho, takže
komunikace je zcela nestandardní) a nikdo se ho doposud nepokusil shodit.

Martin Záruba