Re: bezdrátová komunikace s velkým počtem uzlů - poradíte technologii?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 29 20:48:54 CEST 2021

Já si myslím že by tady obstál DECT. Najít nějaké současné moduly jde s tím
dělat fůru různých věcí. Sám mám  tenhle systém a moc rád protože je to
velmi kvalitní pásmo nezarušené a díky dynamickému přidělování kanálu i
velmi spolehlivé..

http://www.artbrno.cz/index.php/p1rm05/p1rm05c01