Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Květen 26 17:25:39 CEST 2021

Ne, nemusím mít nic speciálního, potřebuji jen moduly, které mají
bezproblémové chování a dostupné drivery pod Windows 10 a
nebudou se mi nahodile ničit v okamžiku, kdy to nejvíc potřebuju.  Jsou to
převážně interface k mezi radioamatérský transceiver a nějaký program na
PC.  Jde někdy o sériový přenos malých dat a někdy o tahání za RTS pro
bitové ovládání.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez