Re: FTDI USB to serial čipy na destičkách z Číny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 26 17:18:47 CEST 2021

Pokud by jsi chtěl něco fajnového, tak se podívej na MCP2200. Ten je
celkem zajímavej. Nejzajímavější na něm je, že je to vlastně PIC18F14K50
a k tomu jsou různé USB/serial jako příklady. Už mnoho let je provozuji
s vlastním softem a vlastníma ovladačema. Nejraději jako generické CDC
tak říkajíc bez ovladačů. Zdá se mi to mnohem profesionálnější když se
zařízení ohlásí správným jménem.

Pokud řeším nějaké extra blbosti, tak používám varianty na CH340.
Zejména proto, že jsem si jich někdy koupil v číně kbelík a tak jen
sáhnu a zaletuji. Jsou tam celkem zajímavé varianty USB - SPI, USB - I2C
a tak.