OT: Router VMG3312

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 26 12:13:13 CEST 2021

 Já snad jen k tomu routeru že je to strašný šrot. Pokud ho chcete používat
tak všechno povypínat a používat jen v bridge jako modem vytáčet spojení
třeba z nějakého jiného routeru nebo mikrotiku. Doporučím modem Comtrend
vr-3031eu který se dá ještě koupit za slušné peníze a po výměně kondů
(repase) funguje velmi dobře do VDSL rychlostí 100Mbit/s.  tenhle modem má
jako jeden z mála levných certifikaci na síť Cetinu..