identifikační karta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 25 21:30:31 CEST 2021

Ahoj vespolek,

Pro jedno zařízení by se mi hodilo, abych mohl obsluhu identifikovat
pomocí nějaké ID karty. Aby to nebylo tak jednoduché, tak bych
potřeboval, aby karta byla schopná do zařízení přinést nějaké informace.
V podstatě pár bajtů. Nepotřebuji žádné zabezpečení, prostě mistr
přidělí stroj 12 s rychlostí 6 a tak dnes bude dělník dnes dělat na
stroji 12 s rychlostí 6. Nemají potřebu podvádět, ale zároveň jsou občas
roztržití a po obědě dojdou ke stroji, kde dělali včera.

Jakou na to použít vhodnou technologii? Jde mi o cenu karty a
jednoduchost čtečky a vlastně i zapisovačky. Existují nějaké levné chip
karty, kam bych si mohl nahrát pár bajtů?

Díky za radu