Re: identifikační karta

Středa Květen 26 08:41:45 CEST 2021

NFC ctecek a cipu pro ne je mraky za par korun, v 13.5MHz bych problem
asi nevidel. SW podpora je jina vec.
Treba namatkou RFID čtečka s vestavěnou anténou NFC RFID Mifare PN532
Čtení i zápis | laskarduino.cz
<https://www.laskarduino.cz/rfid-ctecka-s-vestavenou-antenou-nfc-rfid-mifare-pn532-cteni-i-zapis/>
Ale mam zkusenosti s touto velmi pozitivni, sice drazsi ale dalo by se
to pouzit asi komplet i s displejem a tlacitkama, je tam STM32F103xx a
open source firmware, VCP, SD karta, napajeni i z USB.
WaveShare vývojový kit NFC/MIFARE ST25R3911B | laskarduino.cz
<https://www.laskarduino.cz/waveshare-vyvojovy-kit-nfc-mifare-st25r3911b/>