Re: identifikační karta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 26 08:35:17 CEST 2021

Taková drobnost, proč se mi líbí víc čipová než RF je, že se dá používat
jako "klíček". Tedy zasunu do slotu, tím se spustí stroj. Při vytažení
se stroj zastaví. Snadno se pozná, že se karta vytáhla a na její místo
někdo nastrčil kousek papírku (jako s oblibou dělám v hotelích, kde se
strkají karty do čtečky pro zapnutí světla).

Navíc stávající osmibit bude s touhle čipovkou pracovat bez problémů,
zatímco mifare asi neupočítá a pro čtení 13,5MHz bude potřebovat slušnou
HW podporu.
Ještě si dovedu představit, že zvládne 125kHz, tam ale nemohu najít nic
o zapisovatelných kartách :(

Jdu hledat, kde mi prodají tu siemens čipovku. Někdo to musí prodávat,
protože v hotelích jsou na to čtečky.