OT: Router VMG3312

Středa Květen 26 07:11:42 CEST 2021

Nestrašte, tenhle router mám, z O2 mi ho doporučili, že si ho můžu koupit
sám (v mall.cz byla nějaká akce a byl o dost levnější než u nich). Nemám
teda wifi tiskárnu, ale pěkně po staru připojenou do USB. Firemní notebook
mám přes ethernet (tzn. ne přes wifi) a všechno běhá.

K dotazu na wifi pro hosty, taky je možnost vyřešit to druhým wifi routerem
za pár stovek z aukra, pak budou sítě taky oddělené. Během návštěvy ho
vytáhnout ze skříně a připojit, pak zase uklidit...

P.K.

út 25. 5. 2021 v 22:23 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>