OT: Router VMG3312

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Květen 25 22:23:00 CEST 2021

Jen tak mezi řečí, během měsíce jsem vyhodil tři tyto routry u zákazníků.
Implicitně nemá povolený tunel VPN (respektive protokol GRE).
I po povolení VPN dost často blbne, nepřekreslují se okna a tak podobně.

U jiného zákazníka nelze vidět na tiskárnu která je na Wifi z počítače na
ethernetu nic nepomáha, kromě výměny modemu.....

Já jen tak kdyby jste s nim měl i nějaký jiný problém, že je lepší ho
zahodit....

Tak bych si nedělal iluze, že bude fungovat nastavení host sítě.....

Zdeněk Aster