identifikační karta

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Květen 25 22:37:36 CEST 2021

Upresnil by som, ze "NFC karty - 13.56 MHz, ISO 14443 A" su snad vsetky
smart karty s cipom. Od uvedenych jednoduchych, cez Mifare (ultralight,
1k, 4k), Desfire, Calypso, atd, atd...

Pre uvedenu aplikaciu postaci mozno aj tato jednoducha (nemam
skusenosti), Mifare urcite.

Na citacke tiez velmi nezalezi, doporucil by som taku, ku ktorej je aj
PC/SC driver. To si potom aplikaciu mozte napisat aj sam.

miro