Re: identifikační karta

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Květen 25 22:20:11 CEST 2021

Dobrý den,

Já bych použil NFC karty - 13.56 MHz, ISO 14443 A
Zapíšeš si do toho co potřebuješ, čtečka se dá vyrobit za pár korun.
Mělo by to jít i zamknout proti zápisu, aby si nějací chytráci
nezkopírovali obsah z jedné karty na druhou.
Něco takového:
https://www.aliexpress.com/item/1005001712867908.html

S pozdravem,

--