Re: Rušení z podsvícení LCD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 24 12:58:08 CEST 2021

Stále si s tím hraji (zatím metoda pokus/omyl, pripojováním na různé místa
různé kapacity a tlumivky) a zatím bez výsledku navíc jsem na to neměl i
přes probihajici víkend moc času. Až trochu pokročím tak dám vědět. Ja
jenom abych tu nebyl za burana, který neumi odpovědět. Chce to resit už
trochu více s rozmyslem.

Zapojil jsem jenom baterii, DC/DC měnič, LCD a napájení zesilovače (RPi
jsem nechal stranou).

Pokud je vstup zesilovače nezapojen tak se pískání neprojeví. Pokud jednou
rukou chytnu vstup nezapojeneho zesilovače a druhou rukou chytnu za výstup
z DC/DC měnič (+5V) tak už to začne pískat.

Když napajim buď LCD nebo zesilovač ze samostatné baterie (powerbanky) tak
je to OK. Další DC/DC měnič z baterie nepomůže stejně jako přímé zapojení
napájení zesilovače na baterii (před DC/DC menic).

Mála audio traficka tu nějaká mám (z drivejsich pokusu o jednoduchý SDR
připojený na zvukovou kartu), ale ty bych si nechal jako poslední možnost.

Nestačila by dolni propust pro napájení zesilovače? Dokonce jsem vytáhl ze
skříně i osciloskop, ale tím jak bylo málo času tak jsem to s ním nestačil
osahat abych overil i případné pokusy s "filtrací napájení"
(kondenzator/odpor/kondenzator).

MG