Re: Rušení z podsvícení LCD

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Květen 21 12:26:08 CEST 2021

Zdravím, jestli jsem to správně pochopil, tak:

píská, když je připojeno napájení společně s displejem

píská, bez ohledu na to, zda je někam připojen vstup zesilovače

nepíská, když je napájeno z powerbanky (země jsou spojené?)

nezkoušel jste napájení zesilovače udělat přes odpor pár  ohmů a
kondenzátory na obou stranách?

nezkoušel jste místo odporu dát tlumivku - například z počítačového
zdroje - na vstupu je dvojitá, ta je vhodná?

Petr