RE: Nastavení syslog

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Květen 23 21:59:56 CEST 2021

K bodu 1, pokud jsou známé odchozí IP, tak omezit přístup na ně. Pokud jsou dynamické, tak na rozsahy ISP, jde to bez problémů najít.  Pokud ani to nejde, tak omezit na rozsah CZ&SK.
K bodu 2, jde používat jiný syslog server než rsyslogd, je jich mnohem víc a některý by se mohl chovat dle požadavků.