RE: OT: WIN10 jazyk pro programy nepodporující kód unicode

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Květen 21 19:46:17 CEST 2021

Dobrý večer,
Tak jsem prubnul ten AppLocale a musím konstatovat, že to FUNGUJE. Díky za nasměrování. Moc mi to ulehčilo "živod"
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Friday, May 21, 2021 11:30 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: WIN10 jazyk pro programy nepodporující kód unicode

Ale ten AppLocale presne na to slouzil - emuloval pro program to spravne
locale (coz je to nastaveni v control panelu). Teoreticky by tedy ten
Locale-Emulator mohl pomoci (tj. nechal byste globalne cestinu, a pro
ten jeden vyjimecnej program byste to spoustel s emulaci americkeho locale).
J.

Jindroush <jindroush na seznam.cz>