Re: OT: WIN10 jazyk pro programy nepodporující kód unicode

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Květen 21 12:36:25 CEST 2021

No presne na to by to malo sluzit. Na pravy click nad exe si vyberiete
s akym locale sa spusti - nezavisle od globalneho nastavenia.
Potom to zrejme pojde rovnako spustit z batch suboru, podla command
line, ktore je volane z kontextovaho menu na pravy click.

miro

pi 21. 5. 2021 o 11:18 Miroslav Draxal <evik na volny.cz> napísal(a):