Protikus konektoru

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 21 15:07:10 CEST 2021

ja to doma provozuju tak, ze ty koncovky, ale bez okraje, asi ty z toho
druheho odkazu, sroubuju do tohoto konektoru a ten nasazuju na protikus,
co je na na kabelu na zdroji. to je zakladni rozhrani pro pripojovani v
dilne bez bananku a hledani kde je "+" .
https://www.tme.eu/cz/details/2edgkr-5.08-02p14/rozpojitelne-svorkovnice/degson-electronics/2edgkr-5-08-02p-14-00ah/
ten protikus mam sice od jine firmy, ale pasuje tam toho hodne(stelvio,
phoenixcontact, degson, proste zelenej 5,08mm atd.).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín