Protikus konektoru

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pátek Květen 21 14:45:54 CEST 2021

Jo se zdrojem jsem našel, mě šlo spíš o samostatný konektor, nebo konektor s
kabelem.

Z laboratorního zdroje mi visí několik kabelů ustříhaných od čínských
zdrojů, co tu prodávali vietnamci v 90. letech a už v nich ty konce nedrží.
Tak potřebuju náhradu. Nahradit je stylem, zahodím zdroj a nechám jen
kablíks nástavci je kapku neekonomické/neekologické.