Re: Rušení z podsvícení LCD

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 21 11:03:35 CEST 2021

Děkuji všem za rady. Takže další klump do krabičky... To mě netesi. Chtel
jsem to mit celé co nejjednodušší. Chtělo by to tedy něco malého. Myslíte,
že by stačil další extra DC/DC zdroj z baterky pro ten zesilovač? To bych
snad ještě překousl (je to otázka cca 1.5x1cm). Mám tu ještě zesilovač s
TDA2822 a tam to piskani bylo ještě horší.

MG