OT: houby

Pondělí Květen 17 21:50:28 CEST 2021

Máte nějakou chytrou knížku? Já mám "určujeme houby":

https://www.kosmas.cz/knihy/215557/urcujeme-houby/

A ta vaše čirůvka vypadá trochu jinak než v knížce. Podobná je slzivka
oprahlá (jedovatá), která ale obvykle roste až od září, vzácně od června.

U hub záleží taky kde rostou, v knížce je často o vůni (a chuti - ale
neoblizoval bych kdeco), případně jak se mění zbarvení když ji utrhnete
nebo rozlomíte.

Teď je blbá doba na houby, až během léta začínají růst ty typické sbírací
houby. A na podzim, to mám bedlové hody, protože vím, kde rostou (pokud je
nesežerou dřív divoký prasata nebo jiní houbaři):

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2440366145980986&set=pb.100000228729192.-2207520000..&type=3

Pavel Kadečka.