Re: digitální řízení výkonu

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 17 19:17:23 CEST 2021

Ano. Pokud je dost proudu, jedou všechny tři, každý dává co je třeba a
co zbyde jde do aku. Pokud je proudu málo, bere se z aku a pokud už je
dost vybitý, postupně se jednotlivé fáze vypínají. Měniče dávají asi 1,6
kW, protože mají omezení na maximální proud na DC straně 32A. A aku má
mezi 48-55V.

Martin Záruba

Dne 17.5.2021 v 15:36 Miroslav Draxal napsal(a):
> Dobrý den.
> Píšete elektrárnu s GridFree měniči (v množném čísle). Pokud jich máte víc, každý používáte na jinou fázi?
> Míra

>>> jednatel
>>> pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>