Re: Vadná indukční deska SIEMENS

per512 per512 na seznam.cz
Pondělí Květen 17 16:52:35 CEST 2021

   Vypadá to na vadný IO pomocného spínaného zdroje, ze kterého je
napájena řídící elektronika. Bývá to brouček DIL 8, ovšem se sedmi
nožkami :-)
   LNK3XX nebo 3AR2280JZ a podobně.
   Na některých indukcích jsou na každé výkonové desce jeden (a nejlépe
každý jiného výrobce :-))
   Zkontrolovat taktéž vždy všechny filtrační kondenzátory kolem nich na
kapacitu a hlavně ESR. Jak na primární straně (10-22uF/400V), tak na
sekundární...
  Pozor, slave deska (bývá to pravá) není většinou trvale napájená
startuje (včetně pomocného zdroje) až na povel z ŘJ master desky
(pomocné relé sepne napájení 230V).
   U nás se indukce většinou spravují :-)
--

   Petr