RE: Vadná indukční deska SIEMENS

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Květen 13 17:52:57 CEST 2021

Dobrý den,

Opravnu neznám, ale na mojí AEG odešel spínací tranzistor k 12V ventilátoru. Po výměně ok.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Menšík, David
Sent: Thursday, May 13, 2021 11:08 AM
To: HW List
Subject: Vadná indukční deska SIEMENS

Ahoj.

Chci požádat o pomoc ohledně vadné indukční desky SIEMENS iQ100, typ EH675ME11E/02.

Deska chvíli funguje správně, v momentě kdy se má rozjet ventilátor pro chlazení elektroniky, tak se ventilátor nerozjede a deska vypne s kódem d3. V servisu zjistili, že ventilátor je asi OK, ale deska ho nezapíná, takže mi sdělili, abych si koupil novou, že oprava ( výměna celého modulu elektroniky) by stála cca 8000 a že se to nevyplatí.

Ještě než ji začnu rozebírat mám obecnou otázku - existuje opravna, která řeší opravu elektroniky, nebo se už jedná jen o výměnu modulů? Nemáte někdo prosím podrobnější servisní dokumentaci (ikdyž ta bude taky končit na výměně modulů, předpokládám)?

Dnes večer ji chci rozebrat a podívat se dovnitř, jestli to půjde zvládnout doma.

Díky za info / pomoc.

S pozdravem,

 David.