[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 17 13:37:44 CEST 2021

Já to beru podle pořekadla, že co mě nezabije, to mě posílí.
Když se napijete z křišťálové horské studánky, tak v té si taky žáby
myjou nohy.

Když už se něco na stěnách usadilo, tak to naopak z té vody ten bordel
odebralo.
Tak se nebojím, že by ho to tam zase vracelo.

A pokud se tam bude rozpouštět hořčíková elektroda - no tak jedině dobře.
Hořčík je v organizmu potřeba. A v potravě ho máme spíš míň než víc.
Což se projevuje například křečí ve svalech.

PL