Re: digitální řízení výkonu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 17 12:20:12 CEST 2021

Obyčejný triakový regulátor je to nejjednodušší řešení.
Ale je to to pravé jako zátěž nějakého solárního měniče?
Jak varianta s posouvaným spouštěním tak s vypadáváním půlperiod
asi dělá nepěkný druh zátěže.

To nekritizuju, to se ptám. Nevím, jak jsou ty měniče citlivé na druh
zátěže.

Případně by se ten přebytečný výkon dal odebírat na DC straně, na
vstupu do měniče. Tomu topení je asi jedno, jestli jede na DC nebo AC.

A pokud máte ne vstupu do měniče nižší napětí než je výstupem
měniče, tak by to možná mohlo vyjít i bez regulace, jen přepojit
topení místo na na AC230V na nějakých DC 80V (nebo kolik tam máte)?
Ale i kdyby ne, tak PWM regulátor na DC je taky triviální věc.

PL