Re: digitální řízení výkonu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Květen 17 10:29:38 CEST 2021

Zdravím,

jedná se o odporovou zátěž, takže vyhoví jednoduchý triakový regulátor.
Třeba https://www.mylms.cz/triakovy-regulator-triakova-regulace/, ale
konstrukcí i hotových produktů naleznete spousty.

Nebo, chytřeji a bez rušení, vypínat jednotlivé půlvlny v sítě v nule. To
už je trochu složitější.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel