OT: oni nejsou barevny laserovky ?

Sobota Květen 15 18:37:01 CEST 2021

Když jsem před plyšákem pracoval v Tesle, jednomu oddělení šéfoval osvědčený soudruh, měli tam stolní kopírku a on z ní byl vyloženě nešťastný. Nechal do ní přibastlit zamykací tlačítko. Oni byli odloučené pracoviště, od jeho podřízených jsem se doslechl, že když soudruh vedoucí byl v hlavním závodě, tak občas volal změněným hlasem na pracoviště a pod vymyšleným jménem se přesvědčoval, jestli tu kopírku někdo nezneužívá.

Když vypukl plyšák, zaujalo mne, že spousta vylepených letáků byla vytištěna na počítačových tiskárnách - osvědčeným soudruhům ještě nedošlo, že k podvratné činnosti lze zneužít i tuhle techniku.

:-D

Nepovolili a to vím z vlastní zkušenosti, tohle (u nás obdoba pod názvem cyklostyl) byl také sledovaný přístroj, který musel být mimo pracovní dobu pod zámkem, aby někdo po nocích tajně nemnožil nepovolené tiskoviny :-)