OT: oni nejsou barevny laserovky ?

V P vvitty01 na seznam.cz
Sobota Květen 15 16:14:31 CEST 2021

Ja psaci stroj stale tak jednou, dvakrat do roka pouzivam :D

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10. 5. 2021 17:42:46
Předmět: RE: OT: oni nejsou barevny laserovky ?
"Mimochodem pro mladší, kteří to narozdíl od nás nezažili, by se mělo uvést,
že blána je takový fialový kopírák, který se dal spolu s křídovým papírem do
psacího stroje pod ten papír, aby vylezl zrcadlový otisk. A když to bylo
napsané, na cyklostylu, kam se křídový papír upnul na válec, se z jednoho
takto napsaného papíru dalo vyrobit asi sto rozmnoženin. Jestli ovšem dnes
ještě někdo zná psací stroj 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem