RE: zásilky z číny

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Květen 14 12:22:57 CEST 2021

Existuje hned několik možností, jak se tohle teď řeší. První možnost je přímo sklad v EU, pak tam zaplatí clo i DPH a je to v EU, už to jde normálně. Druhá možnost je jednotné celní místo, kdy DPH zaplatí Číňan, to jde jen do 150 EUR. Nebo pak nově to osobní proclívání. Jinak ten web je tady, zase tomu dali super název:

https://celnicka.cz/

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, May 14, 2021 9:45 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: zásilky z číny

No já nevím, ale pokud si na ebay objednám něco mimo EU a mají u té věci označení "Global Shipping" tak zaplatím DPH rovnou při objednání zboží a nic dalšího není treba řešit. Takže ebay to nějak ošetřeno již má a to už delší dobu. Proč by to takto nemohlo (snad jednou) fungovat i u ALI? Ale je asi fakt, že taková zásilka z ebay nešla přes ČP, ale přes jiného dopravce, kteří jsou v tomhle asi pružnější. Takže je to možná spíš otázka dopravce než ebay... nevím jak to přesně funguje. Ale prostě kliknu na buy, zaplatím danou věc kde je rozuctovany i DPH a hotovo.