RE: zásilky z číny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Květen 14 11:36:21 CEST 2021

Ked to cele divadlo s DPH zacne, cinani vyuziju europske sklady pretoze ina moznost nebude
system CEP ktory uz teraz niekedy nefunguje (podla toho kolko je prave hodin) sa zaplavi
tisickami colnych deklaracii a to  este len bude sranda.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Friday, May 14, 2021 9:45 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: zásilky z číny

No já nevím, ale pokud si na ebay objednám něco mimo EU a mají u té věci označení "Global Shipping" tak zaplatím DPH rovnou při objednání zboží a nic dalšího není treba řešit. Takže ebay to nějak ošetřeno již má a to už delší dobu. Proč by to takto nemohlo (snad jednou) fungovat i u ALI? Ale je asi fakt, že taková zásilka z ebay nešla přes ČP, ale přes jiného dopravce, kteří jsou v tomhle asi pružnější. Takže je to možná spíš otázka dopravce než ebay... nevím jak to přesně funguje. Ale prostě kliknu na buy, zaplatím danou věc kde je rozuctovany i DPH a hotovo.