[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 14 09:31:13 CEST 2021

jeste story k tomu chranici. doma je vsechnno pres chranice.
bojler byl na okruhu spolecne se zasuvkou na wifi. kdyz zacal bojler
protejkat a vyhodil chranic, hned jsme to vedeli :-) poprve to slo
nahodit a neresil jsem a podruhe, asi po tydnu, uz ne. bez chranice by
protejkala horka voda jeste xx dni, protoze bojler je uplne v jine casti
domu v nepouzivanem sklepe.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65