[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 19:01:55 CEST 2021

Taky jsem nedávno měnil. Poradím toto: čas strávený hledáním toho, zda na
omezení záruky má prodejce právo, věnujte hledání nejlevnější nabídky.
Já koupil Dražice 200 litrů za cca 8300 Kč včetně dopravy, záruku neřeším.
Starý, stejný, vydržel jen 7 let.
Karel

čt 13. 5. 2021 v 17:51 odesílatel Jaroslav Buchta <