[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

jurp jurp na volny.cz
Pátek Květen 14 07:00:02 CEST 2021

Shrnu sve pripominky do jedne odpovedi.
1) v soucasnosti plati v CR narodni vyjimka a pevne ohrivace nemusi byt
    pripojeny pres 30mA chranic (CSN 332000-7-701 ed.2)
2) proslycha se, ze uz snad v edici 3 tato vyjimka padne, ale kdo vi?
3) ano keramika navlha (suche telesa ala Drazice), versus keramika pri vysoke
    teplote ("mokre" tyce obalene vodnim kamenem) uz zase vede, takze tam
    jsou svody
4) chranic na boiler ano/ne. To je letity souboj nazoru. Kazdy si oduvodni
    svou pravdu. Nebudu se radeji vyjadrovat.
5) ciste me osobni doporuceni, zvazte ty drazice.
    Ac reklama a snad i cena je krasna, prozatim pokud mne nekdo z okoli ukecal
    na opravu boileru, VZDY to byly drazice. Zprovoznoval jsem za ta leta i par
    Tatramatu a u tech nevim, ze by odkracely.
    U drazic je problem to jejich slavne suche teleso, nasledovane termostaty
    a pak nadobou. Prominte, ale ~5let stary boiler s prorezlyma dirama mne
    nenaplnuje pocitem echt kvality. Takove jsem zazil 2ks.
    Jinak podle reci, nekteri z oboru ty drazice maji radi, protoze maji kam
    jezdit na servis.

JURP