[OT] - Re: ETH over WiFi

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Květen 13 15:15:02 CEST 2021

kolega Fucik nie je ďaleko od pravdy, súčasťou balenia mAP lite je "kus
plechu s obojstrankou" (K-44 mount kit na konci
https://i.mt.lv/cdn/product_files/mAP_lite_171010.pdf), tak bude držať
aj na plastovej tlačiarni
mimochodom, ten tplink netreba nastavovať?
robo

Dňa 13. 5. 2021 o 9:58 Jan Waclawek napísal(a):