[OT] - Re: ETH over WiFi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 13 09:58:10 CEST 2021

No a toto riesenie oceni najma estetickejsie citiaca cast domacnosti... ;-)

Ono to chcelo byt skor take pripomenutie, ze ma ist viac o
spotrebne/domace/kancelarske riesenie nez profi/datacentrovite.

Ale priznam sa, ze som sa zatial nedokopal k vyskusaniu doporuceneho
tplinku. Ak sa mi to podari, samozrejme podam spravu.

wek