Re: Přijímač s SI4735 a feritka

Čtvrtek Květen 13 15:06:17 CEST 2021

koukám do datasheetu toho SI4735 a nevím, jak tam může fungovat to SSB.
Krok ladění je na AM 1 KHz, na SSB už vadí odchylka stovky Hz. Obvod má
sice vstup RCLK a tedy jsem naivně předpokládal, že tam půjde připojit
analogově laděný oscilátor někde na 4 násobku přijímaného kmitočtu, ale
nejde. Očekává se tam kmitočet 31,130 - 40 KHz. Třeba to umí ještě
nějaké jemné ladění, ale to jsem v datasheetu nenašel. Jinak taky se mi
ten přijímač líbí.

Anděl