Univerzalni kopirujici dalkovy ovladac 433MHz - AG197C

Čtvrtek Květen 13 14:34:25 CEST 2021

Přátelé,

mám tenhle ovladač 433,92 MHz, uvnitř je IO s označením M&C001:

https://www.hadex.cz/d303b-univerzalni-kopirujici-dalkovy-ovladac-ag197c/

Neznáte ho někdo? Jak se to nastavuje? Návod tam sice mají, ale chytrý z
toho nejsem. Ovladač nereaguje, jak by podle návodu měl, LEDka nebliká nebo
bliká jinak nebo bliká po stistku jiných tlačítek.

Potřebuju nějak vyvolat ten učící se režim, abych načetl kód z druhého
ovladače (blbé je, že nevím, jistě, jestli to půjde, je to klíč s DO
centrálu citroen xsara, 433Mhz by měl mít, ale to je tak všechno, co o něm
vím).

Našel jsem na youtube video, kde je ovladač fyzicky přesně takový jako ten
můj, ale když to zkouším, opět, můj se chová jinak.

https://www.youtube.com/watch?v=BDTnEKWTqzg

Pavel Kadečka.