Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Květen 13 12:13:45 CEST 2021

ja neviem, dali tam C. Aj u Davida som si vsimol, ze su vsetky C.
Netusim preco, ale skor ako skutocne dovody by som za tym hladal cistu
ignoranciu zo strany zhotovitela.

b.