Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Květen 13 10:51:19 CEST 2021

Balu proč tam máš „céčkové“ jističe?
Co rozhoduje o tom, že použiju B nebo C? Jenom druh jištěného spotřebiče? Tedy když mi mikrovlnka shazuje Béčko tak tam dám Céčko?

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, May 13, 2021 9:29 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.

Wago svorky používám běžně. Doma. V krabičkách zásuvek a vypínačů, ale použil jsem je i v rozvaděči, přepojoval jsem nějaké dráty a samozřejmě byly krátké. Do nové instalace bych to nedal, snad jsou robotníci dost inteligentní, aby si natahali kabely s rezervou a zapojili rozvaděč nějak "na poriadok".

Základ je, aby PE (PEN) drát byl připojený, kam má, když si zapojuju zásuvku, zkouším doutnavkovou zkoušečkou, jestli jsem fázi zapojil, kde má být a když sáhnu druhou rukou na kolík, svítí víc. (Nejdřív je dobré sáhnout doutnavkou na kolík, jestli na něm není fáze.)

Už jsem to tu někdy psal, koupil jsem byt, kde na elektrice nadělali různá zvěrstva, například jsou tu natahané kabely, kde není žlutozelený drát, jen šedá + hnědá + modrá, no a co myslíte, šedý se používá jako PE. Francouzský robotník má dlouhé prsty.

P.K.