Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

balu balu na k-net.fr
Středa Květen 12 20:31:11 CEST 2021

Ano, zacalo to jemnym mravencenim pri dotyku medzi sklokeramickou varnou
doskou a umyvadlom.

Nameral som medzi nimi napatie, aj voci koliku v zasuvke. Takze
neuzemnene. PE vodic na strane spotrebica bol pripojeny do svorkovnice,
ale ako niekto spravne poznamenal, Francuz sa neobtazuje pouzivat
dutinky na lankove vodice co idu pod sroby.

Tak som pokracoval do rozvadzaca, tam som prislusny PE vodic nasiel
lahko. Rozstrapkany, tiez pod srobom. Neveril som, ze to ten kreten
zapojil na dve rozne, navzajom neprepojene mostiky. Takze polovica
baraku je plavajuca.

Absencia dutiniek sa podpisala aj na uvolnenom hlavnom PE privode, to je
to druhe lanko. Aj ked z trochu hrubsich drotov, takze to nebolo este
uplne odpojene, ale ten drat sa tam volne pohyboval.

A nakoniec tie wago svorky. V rozvadzaci je miesta dost, musel to robit
uplny kreten. Uz pred rokmi som nasiel jednu zasuvku, v ktorej nebol do
zasuvky pripojeny PE, resp. nasla to Metcal spajkovacka. Jeden obvod ma
pripojeny N a L na dva rozne prudove chladice, takze po pripojeni
spotrebica vypadne elektrina v 2/3 baraku.

Ako som vravel, vsetko preslo riadnou reviziou. Bohuzial su to uz roky,
takze sa to neda reklamovat.

Fakt utratit... Nehumannym sposobom.