Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 12 11:57:48 CEST 2021

Ono je toho tam fakt hodně. Pokud je to celé zelenožluté klubko opravdu
ochranný vodič, pak je to podle (českých) norem pospojované kapku divoce,
mám za to, že zelenožlutý by se neměl (nesmí) spojovat, takže by měl končit
na společném zemniči (a ne natřikrát v těch wagovkách).

Pokud to celé není ochranný, tak je to blbě už tuplem a je tam málo
barviček.

K těm jističům nalevo - fakt mají francouzi jako L a N modrý a červený drát?
Podle označení to na DC rozvod nevypadá.

U té "zemnicí obudnosti" - nějak si nejsem jistý, jak by se mělo připevňovat
zelenožluté lano pod šroubové svorky (pokud vůbec, tak do lisovací dutinky
nebo oka, pletu se?), tenhle způsob mi připadá docela krativní, ale vzhledem
ke zbytku je to už taková drobnost.

Jako třešička na dortu - u stykače napravo v horní části na červeném stržená
izolace šroubovákem při dotahování spodní svorky (u toho bych chtěl být,
jestli to dělal pod proudem :)

Asi bych to celé koncipoval dost jinak, ale zase na druhou stranu -
francouzů je taky dost :)

Pavel Kutina