vlacky - vyhybka - ovladani

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Středa Květen 12 20:16:04 CEST 2021

Typnul bych si, že tam má napsáno BerlinerBahn.
Na výhybky a semafory a tuhle havěť bývaly na transformátorech svorky
"Zubehör" neboli příslušenství a bývalo na nich cca 16V střídavých.
Tehdy se to ovládalo všechno ručně. Byly na to takové bílé kláveničky,
které se daly stokovat za sebe.
Pochybuju, že by se někdo zabýval délkou nějakých pulsů.
prstě se to zmáčklo, výhybka přeskočila a pak se to pustilo. Dokonce
zdvihnutím klávesy šlo kontakt sepnout trvale.

H.