Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Úterý Květen 11 21:16:27 CEST 2021

Ja s tim mam bohate zkusenosti, S120 i S1203 jsem v podstate novou
svaril z tabule plechu prosymi elektrodami s nejakym trafo kramem, nic
jineho nebylo... I to se da, hrozny lepeni ale drzelo to.
CO2 je uplne jina liga ale nejvetsi problem stejne bude zbytkova koroze,
ktera svar kazi. U novejsich aut uz jsem to pravda neresil (Mondeo II,
Citroen ZX), pouzil nejake plnivo prahu, jako profily na sadrokarton a
na ferovku to zatmelil. Vypadalo to OK ale hever pod to dat samozrejme
nesel ;-)
Ted uz kupuju auta, ktera nehnijou na dulezitych mistech.